torsdag 8. oktober 2009

Litt ymse

Det har blitt mye glass laging på meg i det siste, men jeg har hatt litt tid til å lage noen smykker også. Denne gang legger jeg dem ut med både hvit og svart bakgrunn. Det er ikke bestandig like lett å få fram det riktige bilde av hvordan smykkene ser ut.

Dette smykket går i sort og sølv, litt vanskelig å se kanskje. Også har jeg hatt en fibermatte strimle mellom glassene for å lage hull, slik at jeg kan tre skinnsnoren mellom.


Dette skinner i rosa/lilla, lilla/rosa, alt etter hvilket lys som treffer.


Kan nesten se ut som et sølvhjerte i midten her.


Dette er litt ubeskrivelig i fargen Men det skinner vel mest i gull vil jeg si.


Er nok litt svak for disse selv. Syns det er en utrolig fin blåfarge i dem.

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min!