onsdag 9. september 2009

Et smykke blir til...........

Jeg syns det er ekstra kjekt å "jobbe" når stemningen er bra, tenne litt sterinlys og spille litt god musikk.
Her har jeg funnet frem to glass plater, den svarte skal brukes i bunn og den blanke opp på toppen.
Kunstglass. 
Her har jeg funnet det dichroic glasset som jeg vil bruke på dette smykke. Så har hjeg kuttet det på glass sagen min. Og gjett hva, jo båndet røk, da var det ei jente her som ikke ble like glad. Men men, har fått bestilt nytt.

Her har jeg brukt svart kunstglass i bunn, og gul stringers. Oppå der tar jeg blankt kunstglass. 

Smykkene er ferdige, ligger bare å venter på å bli "stekt" på 800 grader. Så er det alltid like spennende å se resultatet når de er ferdig. Ikke alltid de blir like fine som de gjerne ser ut før brenning.....:)


Etter fler timer i ovene, ble resultatet slikt dere ser over. Ska legge ut ett bilde av hver av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min!