fredag 18. september 2009

Litt forskjellig

Nå har det blitt mye glass på siden min, så må er det vel på tide å få frem noen av smykkene som har blitt laget her i det siste.


Dette er et ganske stort smykke som skinner i grønt.







Dette er også to som skinner i grønt. Men disse to er litt mindre i størrelsen enn det første, og med litt anderledes mønster.


Dette var jeg "heldig" med..Blå fargen ble utrolig fin. Kommer desverre ikke så godt fram på bildene. Men dette er nok et smykke jeg beholder selv..


Er jo litt svak for disse smykkene som skinner i sølv
 da. De kan liksom brukes til alt.



Ogå et rosa da for alle disse "rosajentene :)
Et svart og grønt og et svart og orange..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min!